Min egna Au pair blogg, sjukt!

Då ska man börja blogga, för nu börjar det kännas som på riktigt! Det har inte kännts riktigt förens nu, men nu har jag har äntligen fått min första match, cirka tre veckor efter jag blev antagen till programet. Denna familj håller till i Minnesota, Lino Lakes.. Men för att vara helt ärlig så vet jag absolut INGET om Minnesota. Så jag hoppas på att prata med familjen snart och få veta lite mer om vart dom bor och vilka dom är, för nu är jag verkligen redo. Jag vill åka snart, påbörja mitt äventyr, my american dream.


This is me, Ida, som ni förhoppningsvis kommer följa genom ett år i USA snart.
Me

Cheers

Kommentarer
Postat av: Passad

Jag kommer lätt följa denna!! :D

2011-09-03 @ 03:53:17
Postat av: Ida

JAA! Gör de! Du borde skaffa en blogg oxå! :)

2011-09-03 @ 09:06:05
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0