20-år


Idag fyllde jag 20-år (i landet där man vill vara 21), en konstig födelsedag var det. Var ensam mesta hela dagen med Maddie och sen när hon tog sin tupplur skypade jag med hela familjen. Satt på TV och de satt i soffan och pratade, de sjöng så fint att jag brast i gråt. Fina familj! Efter det började jag prata med Kalle och helt plötsligt drar han fram Lovisa, åh då börja jag gråta också. Fina vänner! Tack för att ni fick mig att känna mig speciell på min dag när de kändes lite fel här på andra sidan. På kvällen så gick vi ut och åt med vfamiljen och jag fick fina presenter (se bild), en väska, en klocka och ett presentkort på H&M. YAY! Längtar dock efter mitt paket från svea som är lite sent i posten, fast så blir de nog under juletid, busy är dom säkert där på postkontoret. Tack till alla som önskade mig en fin dag!

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0