Amanda F

Haha så roligt, för alla tycks tycka jag liknar Amanda F i Idol, vet inte riktigt om jag håller med. Men om alla jag känner säger det så kanske de finns något i det dom säger. Min BFF hade visat sin skola en bild på mig och alla hade tydligen stämmt in... OK DÅ! :D (Fick på skype sätta upp håret som henne också för att visa hennes kompis.) Och idag på skype har jag fått många fina komplimanger att jag är fin idag, OK DÅ! Så fina ni är alla där hemma. Men roligaste kommentaren var kanske att jag skulle vara precis likadan som min killkompis, fast tjej. OK DÅ! Förlåt jag är lite trött idag. 

Vart en bra jobbdag idag för övrigt, bra dag i allmänhet.. dykt ner i en ny bok också. Den heter The mortal instruments, city of bones. Åhåhååh, serri älskar mina läsperioder! Hade velat ta en kaffe ikväll också, men Cissi den jäkeln svarar ju inte på sin telefonlur. SUCK! Jaja, blir en date med boken dårah.





Cheers!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallå. Vilken fin bild på er. Tänk att du fyller stor snart. Och snart kommer tomten. Vi får se vad han kommer med till landet over there?? Ha det så länge. Kramar

2011-12-08 @ 10:34:41
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0