Big red

Med lite nyfallen snö på marken följde jag med Emelie när hon köpte saker till att göra risgrynsgröt, WO! Mysigt, ska bli gott! Men i alla fall, när vi var i affären hittade jag ett av mina favvo tuggumin, ja jag älskar tuggumi lite för mycket, BIG RED! Åhåhåhåh, min förkylning kändes genast bättre men de var inte bara BIG RED's förtjänst, utan WARPED TOUR! Såg nu att den kommer till Minneapolis, sitter nu spänt och hoppas på att Paramore ska spela den som dom oftast gör. Dom ska släppa banden nu i December, åhåååhåhååhåhåh! OCH, Emelie har introducerat mig till JULRADIO.se, gud va mys, värsta facebook för julmusik älskare, haha. ME GUSTA!




Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0