Christmas day

Idag vaknade jag upp av att båda Jake och Sam springer in i mitt rum och säger; WAKE UP IDA, TIME FOR PRESENTS! Och ja, klockan var väl runt halv 8! Gud vad mycket fina presenter jag fick också, man blir ju verkligen bortskämd här borta! Fick prata med Mamma, pappa och syrran idag också. Dom ska på bio och systern min ska ju ut och parta på juldagen! Som alla andra, haha! Men här i USA sker de inte speciellt mycket nu, folk tar de lungt efter allt hektiskt som sker runt juletid. Alla är stängt förutom biograferna och kinaresturangerna, så jag kanske ska gå på bio.. kanske själv eftersom alla andra är iväg med sina värdfamiljer någonstans. Jag vill gärna se New years eve, män som hatar kvinnor (amerikansk version), Sherlock, The sitter, Young adult och My week with Marilyn. Så jag vet inte vad de blir.

Tomtens milk and cookies, igår. Morötter till renarna...

Fick Wicked boken, AHHHH! Den är så fin att jag gråter!


Ingen jul utan Paramore! Fick The only exception halsbandet, så fint!


Fick lite andra saker också, tex Victoria Secret saker. Kan ju aldrig gå fel med det. Så mycket fint, så nöjd! Hoppas alla haft en god jul!

Cheers


Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul. Hoppas du har haft en bra jul i USA.

2011-12-25 @ 23:19:30
Postat av: Farfar och farmor

Farfar och farmor var hos Roger på julafton.Där var även din mamma och systersamt Fredrik. Vi kunde via skype följa dig på bild tidig morgon samt visa Kalle Ankas julafton. Hoppas din julafton var trevlig. Hälsningar och önskar dig God Jul och god fortsättning på det nya året. Hälsningar Farfar och farmor.

2011-12-27 @ 10:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0