Förkyld

Hejhå, då var man förkyld IGEN då. Men denna gång känner jag mig verkligen GÖRförkyld, usch. De bara rinner och de hostas och man känner sig hänging. Som tur var jobbade jag bara morgonen idag och är ledig fram tills barnen kommer hem från skolan. Får ta de lungt idag känner jag, även fast jag VILL göra något så känner mig mig inte fit for fight plus att jag inte har så mycket pengar kvar efter galna black friday, så detta kanske är en bra sak? Har letat lite fler utbildningar idag och hittade en kreativt skrivande kurs på ett collage här, funderar på att kanske ta den, de var 6 lektioner tror jag för 100 dollar. Hur många credits den var vet jag inte, men 6 lektioner borde väl ändå vara 2 credits förhoppningsvis. Jag tycker ju om att skriva short stories ibland när humöret är med, så detta skulle vara jättekul faktiskt!

Cheers

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackars dig. Du får krya på dig. Det har inte kommit någon mer snö? Är det någon fler som blivit sjuk i famijen. Ha det så länge. Kramar

2011-12-01 @ 21:31:17
URL: http://b
Postat av: Ida

Ja pappa, de snöade lite igår! Tack så mkt, de behövs, haha. Ja asso, Maddie är lite förkyld, tror att de är därför. Kramar!

2011-12-01 @ 21:52:53
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0