Julafton i Sverige

Tog inga bilder ikväll, var lite rörigt med folk och sånt men de var mysigt. Massa trevligt folk, ska tex åka och snowboard med några av dem nästa vecka, extremt kul att göra det igen!!! Men nu är det så att midnatt råder, tyst de är i husen. Alla sova släckte äro ljusen, förutom Idas dataskärm. För jag är här... skrivandes... såklart! Jag tänker på familj och vänner och hur jag önskade att jag var hemma under jul nu... bara för en dag och sen kunde åka tillbaka igen.. För att vara helt ärlig... Amerikaners julmat är inte speciellt god, inte hittills i alla fall... Fast mina föräldrars julbord är ju ganska orättvist att jämnföra med. Men jag trivs och är glad, saknar er alla bara.

God jul alla i svearike och tack fina Kusin Lena med Familj för de fina julkortet från Norge! Fick mig att le!

Hittades i arkivet från julen 2006. Time flies.


Kommentarer
Postat av: Sis

Fixa fram lite flam-pulver och kom hit!

2011-12-24 @ 08:53:07
Postat av: Farmor och farfar

Farfar och farmor sänder ej julhälsning. Vi kommer att fira julafton hos Roger,Kärstin, Emelia och Fredrik. Emelie och Fredrik fortsätter jukfirandet hos Fredriks föräldrar. Själva åker vi hem tidigt och fortsätter hemma. Vi kommer att gå till Lucaskyrkan och fira Midnattsmässa kl 23.30. Vi önskar dig Ida en god jul. Hälsningar farfar och farmor. Vi läser dagligen dina dagboksanteckninar med stort intresse.

2011-12-24 @ 12:24:38
Postat av: Kusin Lena

Älskade Ida! Hoppas att du har det helt fantastiskt där borta. Det ska bli helt underbart att se alla bilder när du kommer hem (och jag kommer på besök). Puss!!

2011-12-30 @ 20:20:05
URL: http://lenassyberrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0