Julbak och sånt

Idag har jag och Cissi julbakat, lussebullar och knäck. Cissi lyckades smälta bunken vi hade för vi skulle försöka göra knäck i mikro... HAHA BRA DÄR, men nästa gång kanske vi ska ha nån som är smältsäkert. Blev sen iaf knäck i kastrull och dom blev lite lösa, men GODA, mums! Mina lussebullar blev också bra, inte lika goda som mammas, men goda! Helt klart godkänt för att vara första gången jag bakar lussebullar, hihi.





Snön kom rejält idag till Minnesota men vi tappra tjejer vågade oss ut på middag och bio med Jennica, roligt! Men de var nog en av dom sämsta filmerna jag sett, Jack & Jill. Skrattade gjorde jag dock ändå, men den var verkligen inge bra!! När vi parkerade bilen såg vi också ett par gifta sig i snöstormen, fett fint!





Cheers!


Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar

Hej Ida. Roligt att se ni fått snö. Här i Järfälla har vi inte haft en gnutta snö ännu. Jag längtar inte snö. Vädret är grått. Du skrev att du blivit

förkyld. Hoppas att det är övergående.

Hälsningar från Farmor och Farfar.

2011-12-04 @ 09:07:59
Postat av: Mami

Va gott det ser ut, va duktig du är !! Idag på första advent skiner solen från en molnfri himmel. Skönt men ingen stämning alls :( i går var vi och åt Thaimat med Anneli och Stefan, jättegott. Det ösregnade i går kväll, ingen feeling i Sthlm med all julpyntning. Ska köpa en kartong och sen skicka klapparna till dig, spännande 😃 ha en mysig advent och hälsa så mkt. Kram mami

2011-12-04 @ 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0