McNally

Idag var jag på mina drömmars skola och tittade runt, allt var fantastiskt och där vill jag gå. Synd bara att jag bara har 6 credits, och synd bara att en credit är 870 dollar och synd att jag behöver 6 st och Cultural Care sponsrar bara med 500. Bidrag till en stackars Ida någon så att jag kan läsa 3 credits på McNally collage? 870x3? Snälla då. Inte kronor, dollar. Komigen, snälla? Haha. 

Igår var jag och fikade med Cissi och fick denna bild knäppt på mig:




Idag ska vi på Julbord på Ikea, gud va mys de ska bli! WIE! Så himla gott att äta lite tradition, hoppas de är gott också! Men men, fortfarande ledsen över McNally... Kanske åker tillbaka efter detta år och pluggar där... vem vet. Usch va bra de verkade. mhmhmhmhmmhmhm.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0