Att steka pannkakor

Idag har jag vart på playdate med Maddie och Liz's barn hon barnvaktar. Dom lekte och hade lunch sen åkte jag o Maddie hem så hon kunde ta en nap. Därefter kom mästerkocken Ida fram och steker ett helt gäng med underbara svenska pannkakor, flashbacks från när pappa gjorde dom när jag var liten tittade fram, och mamma och pappa var med hela tiden under ett skypesamtal. MYS!! Överträffade mig själv dessutom när dom var så goda att jag nästan dog! Lämnar några till familjen, tar med mig ett gäng på Cissis Au pair möte där alla skulle ta med sig något från sitt hemland, (matväg)





Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sis

Åh va gott <3

2011-11-18 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0