Black Friday

Så igår/idag upplevde jag galna BLACK FRIDAYoch ja, de var extremt galet! Vi kom till toys R us vid halv nio, dom öppnade nio, och kön gick runt hela byggnaden!!! Till en annan byggnad som sålde elektronik var de folk som köat en dag, med tält och grejer. Vi kom in till toys R us ganska snabbt, hittade vad vi behövde och stod i kön till kassan i en on halv timma. SUCK! Men nu är jag i alla fall klar med mina julklappar till mina värdbarn, skönt! Nu till stora utmaningen, mina värdföräldrar och värdsyster!


En dålig bild på kön som gick runt huset;


Efter toys R us gick vi till ett mall och shoppade loss och hälsade på min värdmamma som jobbade extra, ska lägga upp bilder på de jag köpte senare. Det jobbiga var att alla kaffemaskiner hatade oss och antingen funkade inte eller så hade inte kafét ström!!! Sista grejen vi gick till var Target där de var lungt som gatan för de var nära hemma tror vi, hittade lite fynd där med! Bilder sen då som sagt. Trött som aldrig förr kröp jag ner i säng runt 3 AM och sov som en stock efter bara 5 timmars sömn härom dagen.

Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0