En vanlig dag

Ni ska bara veta vad duktig jag är, idag har jag tränat lite granna igen. Jag har de så bra så att jag kan träna någongång ibland under arbetstid för på stället där vi tränar har dom ett daycare där man kan minstigen ett tag. Så det testade jag på idag och hon har de ju så kul där och jag fick svettas lite, superbra! När vi kom hem lekte vi en massa och åt lunch och de var snart dags för naptime när jag frågade; Maddie, you want to take your nap? M; No, I want to play with my house. I; Okay, just tell me when you want to then. 2 minuter senare. M; Ida, I want to sleep now. Asso barn då, så himla roliga och söta!

Jag är inte riktigt hundra på vad som händer ikväll, men ni får nog en update om det med ska ni se!
Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0