Footloose

Idag efter svenska konversationstimmen åt vi lunch med Emelies pojkvän Max, trevligt och vi fick gå runt på campus och se allt. Så himla coolt, vill också på på collage!! Ikväll gick vi på bio med en annan Au pair som heter Cecilia, vi såg Footloose och alla vi tjejer vill nu dansa, haha. Inte nog för att vi tillslut kom överens att huvudrollsinnehavaren var väldigt snygg, men den var verkligen extremt bra! Jag har sett den äldre versionen och musikalen live när den sattes upp i stockholm. Älskar denna film, dans gör mig glad! Frågade nyss mitt äldsta värdbarn ifall jag fick kolla på hennes dansträningar, men de fick jag inte förens hennes uppvisning, haha. Men jag fick henne att lova att tänka på de när dom fått ihop dansrutinen! Dans asso, fick ett ryck och vill se alla dansfilmer som nånsin gjorts; Step up, Dirty Dancing, Honey etc etc! Men de får bli en annan kväll.



Jag menar kolla på han;


Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0