Första posten

Idag i brevhögen låg de faktiskt ett brev till mig!! ... med mitt social security number... men fortfarande, jag ju fick post! Så om någon annan vill följa detta exempel så får ni gärna posta en tanke... med lite djungelvrål kanske. Nu kan jag i alla fall boka uppkörningstid så jag hoppas de går bra, får fixa de tills helgen!

Mina värdföräldarar är på affärsresa så jag och storasystern hjälps åt, så vi har nu playdate med några av hennes vänners barn som är runt samma åldrar som Maddie. Dom är jättesöta, men de är mycket att hålla reda på och de kommer bli skönt när föräldararna är hemma.

Ikväll ska jag och kolla på nån pub där de ska vara någon liten open mic night! Ska bli kul att titta vad det kan vara för något skoj och kanske hitta duktiga människor. Alltid kul att titta på musiker!



Maddie ser ut som BOO i monsters inc!





Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0