Halloween part 2

Idag har de vart min första jobbdag! Vi väckte barnen och de var jättebra i början med blev lite struliga sen, som syskon kan vara. Dom kom iväg till skolan och Maddie åkte med min värdpappa till daycare! Jag och Emelie åkte då till ett ställe och träffa 2 andra Au pairer som var jättesnälla och jag åt min första riktiga amerikanska frukost! WIE! Efter de åkte vi till ett ställe och köpte scrapbooking saker till mig (något man gör mkt här), sen till target där Emelie köpte en tandborste och jag en bok. Efter de åkte vi hem och drack kaffe och åt Ben & Jerrys och sen åkte vi och köpte Halloween pizza till familjen och hämte upp Maddie. Jag körde och de gick bra, skönt med automat men jag fattar INTE hur jag tillslut kommer hitta här omkring. Haha, GPS! <3 Efter detta kom barnen hem från skolan och de fick dekorera cupcakes som deras storasyster bakat och sen fixa sig för trick or treating! ÅÅH SÅ FINA DE VA! Sam & Jake gick med sina vänner och jag och Emelie gick med Maddie. Hon var så duktig och sa tack hela tiden för sitt godis!

Åh jag tar så mkt bilder här, så här kommer en ström igen;



Jake försökte skriva mitt namn! Gullunge! Mina pumpor! Vi var redo!

  



   





Cheers!


Kommentarer
Postat av: Mami

Herregud va me godis, är det vara Jakes??

2011-11-01 @ 14:25:01
Postat av: Sis

Fy fan va häftigt! Jag vill oxå uppleva äkta halloween! Tango???

2011-11-01 @ 16:45:37
Postat av: Ida

Emelie jag säger till när jag fått Tango, lovar!Ja mamma det var bara Jakes! HAHA!

2011-11-01 @ 18:58:55
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0