Ikea och mall of america

Full fart varje dag här i USA, inga slappardagar här inte. Idag sov jag till halv 10 kanske och sen åkte vi till ett nytt mall här i närheten där jag bor med Emelie och Cecilia. Shoppade leggins, en klänning på forever 21 och en mössa på ett ställe jag inte har en aning om vart jag köpte dem. Shoppade mer senare på MAO, ännu en klänning på forever 21 och en scrapbook sida. Shopping här asso. Men innan MAO var vi på Ikea och min värdfamilj köpte lite svenska saker till mig, va fint! Flädersaft, knäckebröd, tunnbröd, marzipan (till julgrisar) och pepparkakshus. Fanns glögg också som ska införskaffas sen, jag och Cicci ska nämligen ha glöggkväll här ska ni veta! Mys! Blev middag med vfamiljen och Cicci på buffalo wings som sen strosade jag o Cicci runt. Åt självklart den goda yougurtglassen efter att ha letat en bra stund efter stället, men vi hittade tillslut! SÅ JÄKLA GOTT! Har tyvärr inga bilder från idag, men men, ni fick ju en fin text i alla fall.

Nu ska jag gå och läsa ut min bok, andra boken i The hunger games serien som heter Catching fire. Jag säger ju det att jag älskar dessa böcker, åhååhåhåh. Filmen kommer ut i Mars, åhåhååh.

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Pappa

2011-11-13 @ 10:07:59
URL: http://b
Postat av: Pappa

Hejsan! Går ingen nöd på dig hör jag. Kul ! Själv är jag bjuden på brunch hos Emelie och Fredrik. Fredriks pappa kommer oxå. Sweeet. Tack för farsdagskoppen igen. Ha det.....

2011-11-13 @ 10:12:43
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0