Jobb & shopping

Idag har vi vart med Maddie på biblioteket för lässtund och sångstund. Mys! Att skicka iväg de äldre barnen till skolan gick bätte idag, skönt. Maddie var gullig när vi var hemma och lekte, hon stannade upp och sa; take a picture! Så bilder tog jag. :) Hon var också med när jag skypade med mamma och pappa, vilken gullunge! Men på kvällen blev hon lite trött, som småbarn blir. Jag och Emelie åkte till ett mall och kollade i affärer efter jobbet, de blev victoria secret panties för mig och lite smycken på forever 21.. ÅH SÅ BRA SHOPPING DE ÄR HÄR! Imorgon säger dom att de blir en lite stressigare dag, för nu ska alla tre barn till skolan! Vi får se hur detta går.

    




Ett fint visdomsord min värdfammilj har på kylskåpet!


Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0