Körkort på g

JAG KLARADE TEORITESTET PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!! WO! Men jag måste ändå ha ett social security number för att få mitt permit... visste inte detta innan, suck. Så dom håller kvar resultatet i 30 dagar, annars måste jag göra om det. (ifall de är extrem kö till social security number grejen) Ska fixa det på torsdag tror jag, hoppas de går vägen. För när jag har alla papper kan jag gå tillbaka dit och fixa permitet och boka en uppkörningstid! YEY! Vill ju göra det helst innan snön kommer, så håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Sis

Duktig tjej! Min lillasyster <3

2011-11-08 @ 07:03:03
Postat av: Sofie Nydahl

Grattis :D hoppas uppkörningen går likabra!!!!

2011-11-08 @ 13:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0