Kyrkan i amerika

Idag på morgonen har vi vart i kyrkan, och vilken kyrka sen! Jag trodde de skulle vara typisk amerikansk gospel etc etc som jag verkligen faktiskt VILLE se och blev till en början lite besviken när jag insåg att de inte skulle vara de... men ojojoj så onödigt att bli besviken.. jag menar VILKEN KYRKA DE VAR! Helt otrolig! I början av timmen var de typ som en "rock"konsert med massa fina låtar med budskap om gud såklart, helt otroligt. Värsta scenen och liveband med massa ljus. Sen kommer världens roligaste pastor upp och predikar lite, så himla olikt vad man trodde de skulle vara. Jag kommer nog gå tillbaka dit kan jag säga, för musikens skull och den härliga stämmningen! Men jag vill också hitta en riktigt gospelkyrka så jag kan få lyssna på lite otroliga körer! Jag älskar ju gospel!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0