Mall of America

Idag har vi vart på Mall of America igen, jag, Emelie och Cissi! Jag hittade 2 vinterjackor, en plånbok och en Paramore tröja. WO! Har vart en bra dag med god mat och yogurtglass. Julgranen var uppe redan där, herreguuud! Har tyvärr fått ont i halsen igen!! suck suck, men köpt dunder halstablett så jag klarar mig nog. Testade mig mot halsfluss innan jag åkte så vi vet ju att de inte är de iaf. Bara massa otur. Saknade mina finingar hemma idag lite extra.





  







Cheers!



Kommentarer
Postat av: Sis

Jag saknar dig mest! Räknar ner tills jag hälsar på! Då jävlar blir det mall of america, wihoooo!

2011-11-06 @ 03:41:01
Postat av: Sis

Lägg upp bilder på shoppingen förresten ;)

2011-11-06 @ 03:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0