Ny högitd påväg!

Okej, så jag vill börja detta inlägg med att varna känsliga läsare, för detta är kanske toppen av Amerikansk onyttig mat kanske. Har ni någonsin hört talas om sweetpotato eller liknande? Well, på torsdag på Thanksgiving ska vi servera det, tradition här liksom. Idag fixade vi lite förberedelser, så jag fick se vad som var i denna rätt. Började bra med GODA potatisar som är nyttiga i sig, skitgoda faktiskt, blev riktigt glad. MEN SEN, håll i hatten pappa, la dom till annat. Okej, redo? MARSHMELLOWS, SMÖR, SIRAP OCH BRUNT SOCKER TROR JAG!!!! Jag skrattade ihjäl mig, min värdmamma varnade mig att jag kanske skulle göra de också. Men de är inte rätt, inte fel, bara annorlunda. Och jag kommer troligen inte äta det. (kanske smaka för att pröva på traditionen, men inge mer, iiiik) Här är bildbeviset;



Midnatt på thanksgiving börjar något som heter Black Friday, vilket är som en stor extrem mellandagsrea! Så jag och min värdsyster ska gå på den, och troligen Cissi också. Stå ute och köa och shoppa hela natten! WO! Vet dock inte vad jag ska handla, bara små roliga saker som kläder. Tänkte först på en Macbook, men Apple har aldrig rea.... så de var ju tråkigt. Men de är ändå mycket billigare att köpa en sådan här! Men folk blir galna av Black Friday och vår LCC varna oss för att bli nertrampade, med en skämtsam ton... men ändå.. HAHA!

På fredagen klockan tre ska jag och Cissi på en hockey match, kommer bli så coolt! Fick biljetterna av min värdmamma, hur snäll är hon inte liksom?!



Cheers!

Kommentarer
Postat av: farmor och farfar har läst det skrivit. Tack

Hur många gånger har du fått gå och se en hockey

match.

Vi har bara regn och trist väder. Dessutom har jag fått snuva och hosta.

Farmor och farfar hälsar.

2011-11-23 @ 09:50:09
Postat av: Pappa

Gud Vad gott det låter mer allt godis....inte. . Fy bubblan. Ha det så länge.

2011-11-23 @ 13:03:53
URL: http://b
Postat av: Ida

Detta skulle vara första gången jag får gå och se hockey här Farmor och Farfar!

2011-11-23 @ 14:29:18
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0