Posten, collage, lunch & target

Idag har Maddie vart hos sin dagmamma så jag jobbar bara morgon/eftermiddag, så under dagen har det gjorts ärenden! Skickat iväg vykort och två presenter hem till svearike, kollat in century collage som var svindyrt, ätit GOD lunch och sen shoppas nödvändigheter på Target, som inpregnering till mina vinterskor! Ja uggs, jag vet, hemskt! Nu kommer snart Sam och Jake hem så dags för lite jobb. Sen kanske vi skulle skriva över gymkortet till mig nu då från den förra au pairen, Emelie, till mig! Jävlar va jag måste börja träna nu! Kort jobbvecka, på onsdag åker vi iväg för att fira THANKSGIVING! Wie!





Chicken and wildrise soup och en god turkey macka!


Cheers!

Kommentarer
Postat av: Mami

Vart ska ni åka? Spännande med en helt ny helgdag😃

2011-11-21 @ 23:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0