The hunger games

Jag sträckläste The hunger games! Nu är jag ledsen för att den är slut! Tur att min värdmamma har dom 2 andra böckerna, men fattar INTE hur dom kan fortsätta bygga på denna historia! DON'T TELL ME THO! Åhåhåhååh, tack familjen Trison/Lindgren som gav mig denna fantastiska bok! Dessutom köpt the mortal instrument, första boken! Wie är inne i en läsperiod, love those!

Idag ska vi iväg på en svenska konversations grupp som hålls på campus inne i minneapolis, vi är ju trots allt lediga idag resten av dagen! Ska bli kul att se mer av campus och snacka med Amerikanare som vill lära sig svenska, haha!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va roligt att du tyckte den va bra! Blir så där jobbigt hyper när andra tycker om samma böcker som jag^^ Men om du tycker att THG va bra, vänta då bara tills du har läst TMI... Vet fortfarande inte hur jag ska uttrycka mina känslor kring de böckerna (bara bra känslor dåra men men xD)

Hoppas, även fast jag ser att, du har det bra där borta! :D

2011-11-04 @ 20:41:42
URL: http://www.ave-atque-vale.blogspot.com
Postat av: Ida

HAHAHHA, jag älskade den så mkt! ska börja läsa resten av serien! Sen ska jag läsa TMI! :D (har första dårå ;) )

2011-11-04 @ 23:06:09
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hur trivs du i familjen hittils? Är barnen snälla mot dig? När åker Emelie hem?

2011-11-05 @ 01:00:40
Postat av: Ida

jag trivs jättebra i familjen hittills. Emelie påbörjar en resemånad om några veckor men slutar hos familjen om c en vecka!

2011-11-05 @ 04:12:38
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/
Postat av: Trison/Lindgren

Vad roligt att du gillade boken! Kram kram!

2011-11-09 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0