First day

Idag hade jag första morgonen själv med de äldsta barnen, (Maddie åkte med sin storasyster till sin dagmamma) och det gick jättebra, inga strul alls! Känns jättebra och innan de gick till skolbussen så tackade jag dem för en fin morgon till och med. Allt gick så smidigt att vi till och med hade tid att spela lite "bingo" tillsammans. Nu har jag slängt in en tvättmaskin och är ledig fram tills barnen kommer hem från skolan, vilken lyx! Emelie kommer troligen förbi runt 1 tiden för att hon ska hjälpa mig ikväll med barnen. De är nämligen så att mina värdföräldrar hade bokat resor samtidigt så det blev lite strul, men de är ingen fara, de löste sig ju!

Igår var jag ju på carabou med Cecilia, och tänkte er, Ida hittade dit utan GPS. Hurra! Att de var världens lättaste väg dit behöver vi ju inte nämna.






Kommentarer
Postat av: Tilda

Kan inte du skriva hur din värdfamilj ser ut, typ vad alla heter och hur gamla barnen är? :) skulle vilja ha lite bättre koll hihi :)

2011-11-14 @ 16:50:57
Postat av: Ida

absolut! gör det i nästa inlägg! :)

2011-11-14 @ 17:04:13
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/
Postat av: Sis

Bästa Ida <3

2011-11-14 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0