Vardag i Minnesota.

Idag har vi vart med Maddie till skolan, sötunge. Dom hade halloween party så hon var en fin prinsessa idag igen, snövit. När vi kom hem så sov Maddie och jag skypade med både Emelie, Fredrik, Kalle och Kim. Så roligt att se deras ansikten. Sen försökte jag läsa lite, gud vad bra bok jag läser; the hunger games! Kan inte slita mig ifrån den! När Jake och Sam kom hem kollade vi på film och jag var så trött och mina ögonlock var tunga som sten. (Undra om jag är jetlaggad fortfarande?!) När föräldrarna kom hem åt vi middag och sen åkte jag Emelie och vår värdmamma och uppgraderade min telefon, så nu äntligen har jag en Amerikansk mobiltelefon, en jättefin röd en! Efter detta kollade vi på Crazy Stupid Love, och åhåhååhåh vad bra den var. Och nu sitter jag här och har beställt lite foton som jag ska scrapbooka på, men också bilder på lite finingar! (Kom på i skrivande stund att jag glömde beställa bilder på mamma&pappa, NEJ! Men får göra de sen.) Nu ska jag nog kila och läsa lite vettja!



Cheers!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hi Ida!

So fun to read about your first days! Maddie looks so cute :)

Haha I have read The Hunger Games 2 times already! Should I tell you how it ends... ;)

We definitely have to go see the first movie together when it premieres in march next year! :D



See you soon!

2011-11-03 @ 07:51:06
URL: http://jannie-myusadventure.blogspot.com
Postat av: Ida

HAHA, NO DON'T TELL ME! :D It's gonna be a movie?! omg, yes we have too! see you! :D

2011-11-03 @ 13:31:50
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0