10 dagar kvar

Ikväll är det min hejdåfest, gud va kul vi ska ha! 10 dagar kvar tills jag åker!!

 

Igår kom min fina moster på besök, så vi satt och mös o pratade en massa! Jag hämtade Emelie, min syster, nyhemkommen från New York och kvällen fortsatte i den takten. Synd att min mamma hade jour och behövde åka in till jobbet och hjälpa till, men sånt händer! Nu är mamma och sin syster påväg till bromma blocks och ska shoppa loss. Jag sitter här och väntar på att tiden ska gå tills att jag ska möta upp lite friends i staden och åka och handla tills ikväll!Can't wait! Vill komma i min Zombiekostym NU! Haha.  MASSA bilder ska upp här efter denna maskerad, räkna med det!

Har inte så mycket mer att dela med mig av, hoppas era fredagar blir fina! TGIF, right?



Haha, början, Darren Criss, my love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0