Biomys

Efter en stressig dag på jobbet mötte jag upp min vän Lovisa och gick på bio! Vi såg en JÄTTE JÄTTE JÄTTEBRA film som heter Jane Eyre. Har ni läst boken? De hade vi! Så de var extra kul! Tycker sånna här gamla filmer är så mysiga med allt sceneri ect! Jag menar, landskapen, husen och kläderna! SÅ EXTREMT FINT!

                  

Nu är jag hemma och myser i en lägenhet som är upplyst med massa levande ljus och mys med mamma och pappa. (mkt sånt just nu) Vi har även en sån kallad "fejk öppenspis". Väligt mysig och det ger faktiskt lite värme nu i höstmörktet! Hemskt mycket MYS detta inlägg. Haha, är väl på ett sådant humör idag! Längtar dessutom tills på fredag när det är dags för min avskedsfest, åååh halloween tema! 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0