Dagen före USA

Nu sitter jag här i köket medans mamma lager den sista middagen i Sverige på ett bra dag. Syster är brevid och pappa och Fredrik kommer strax också. Känslan i magen går inte att beskriva, jag har trots allt inte heller fattat att jag åker imorgon heller. Jag, Ida, åker till USA alldeles själv imorgon. Detta är stort att tänka på. Väskan är klarpackad, alla papper är i en mapp som sen ska ner i dataväskan.. lika så datorn jag skriver på. Imorgon kommer jag anlända till NYC för att gå på Cultural Cares Au pair skola, sen åker jag till Minnesota den 28onde. Är ni redo för detta? Jag vet att jag är det!


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Helt sinnessjukt...

2011-10-23 @ 20:38:42
URL: http://fromregulartoliving.wordpress.com
Postat av: Lina

ÅÅH!!! Lycka till med flyg o allt, satans vad jag kommer sakna dig tills vi ses igen. Men kommer i februari föfan! Puss älskade bästa vän

2011-10-24 @ 09:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0