Dags för fredagsmys

Fredagsmys med mamma innebär: idol, 70% choklad och en liten drink, wow! Tar de chill och laddar för min sista jobbhelg på apoteket, på ett år, någonsin?! Herregud vad sjukt! På söndag är det min sista dag, det närmar sig snabbt nu! Kan inte riktigt förklara vad mina känslor är just nu, de är så mkt roligt som jag känner! Men känner också hur det är som ett långsamt farväl med alla människor i sin omgiving. Men jag vet att allt som är äkta finns kvar för mig när jag kommer hem. Älskar er mina fina vänner och familj! Men nu är det dags för mitt äventyr!

Stressar ihjäl mig också över min packning och alla regler över bagage ect, de är så jobbigt att flyga inrikes!!!! Freakin' fudge! Tror min väska ska funka iaf, hoppas hoppas! Men är rädd för övervikt ect ect! ojoj. Kommer vara så skönt att vara framme hos min mysiga värdfamilj och när allt med alla förberedelser är klart! Tror verkligen jag kommer trivas så himla extremt med dem och Minneapolis, Minnesota!

Blir ett kort inlägg idag, avundas min syster som är påväg till NYC i skrivande stund. Hon är där, där jag ska åka och vara på Au pair skola den 24 Oktober, helt sjukt!

Ha det fint kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0