Funny day

Idag har det vart roligt men jobbigt, vart ganska trott idag! Jetlag yes! Vaknade 4 pa morgonen men lyckades somna om lite iaf. Idag har vi haft lektioner hela dagen, sen haft en international sing along dar alla fick sjunga en typisk svensk barnlat! Vi sjong sma grodorna och bjornen sover, hihi. Sen hade vi en workshop med en polis som gick igenom grunlaggande sakerhet som att inte lagga ut for mkt info om sig sjalv eller om vardfamiljen, sjalvklara saker. Men ocksa saker som att inte lamna barnen ensamma NAGANSIN etc etc. Han var extremt rolig och jag skrattade sa jag grat!!! No lie! Nu har vi kryddat alla kalorier med en international picnic! Sa mkt knappt godis de finns i andra lander och dom flesta HATA mina djungelvral..... jag blev personligt forolampad... haha nejda. Men de va roligt att se folks miner och spotta ut de och saga: DO YOU REALLY EAT THIS IN SWEDEN?!??! Men da tankte jag: deras godis da? De ar kryddigt o starkt och sant, usch! Haha. Men det har vart extremt kul! Och imorn ar det NYC!! BEYOND EXCITED!!!


ps: finns en bild pa den episka algen pa facebook for ni som vill se, kan fortfarande inte fa in bilder pa bloggen!

Kommentarer
Postat av: Sis

Ladda hem blogg.se appen så kan du blogga i den i lägga upp bilder om du tagit foton med iphonen genom appen! Puss!

2011-10-27 @ 07:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0