Halloween part 1

Första helgen i Minnesota var Halloween helgen, imorn kommer barnen gå på trick or treet, men i lördags var de collage fest och idag var de carving pumkins! Collage festen var galen, fester i alla hus runt campus! Jellyshots och röda muggar, you name it! Alla kostymer var ascoola och vi såg ghostbuster bilen glida runt! Jag var Alice i underlandet! Lägger ut bild på mig sen, haha.

Mer bilder från första dagarna, collage fest och pumpfix;

   
 

  

   

Hoppas ni alla har de bra i Sverige! Jag har de jättebra!!
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

De familj som du ska vara au pair hos nu.

Visst är det Emelie Blomstrand som var au pair innan dig? Jag följer hennes blogg, och jag tyckte jag kände igen bilderna på henne och bilderna på barnen.

Vad jag har fattat när jag har läst hennes blogg så verkar hon trivas jättebra och att familjen hon har varit hos är supergulliga!

Vad har du fått för uppfattning av familjen och barnen den hör första tiden?

Hur är Emelie tycker du då?

Hoppas du ska trivas i familjen du också!

2011-10-31 @ 21:06:01
Postat av: Ida

Så sant! Hon är jättetrevlig och jag trivs med familjen hittills jättebra!

2011-11-01 @ 04:22:51
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/
Postat av: malin

orkar du länka Emelies dåvarande blogg? :) om du minns den?

2012-03-13 @ 00:37:56
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej, jag tror inte hon har kvar den bloggen, tyvärr. :(

2012-03-13 @ 23:56:20
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0