Jag är inte död, lovar!

Haft några härliga dagar hemma hos min pappa (utan dator) men är hos mamma nu igen och obviously vid datorn igen, haha. Haft ett förberedande möte med Cultural Care via internet ikväll, jättegivande där man pratade om alla olika situationer vi kan hamna i och vilka man kan vända sig till ect ect. För att förkorta, nödvändiga saker mentalt och andra praktiska saker också!

Tror mitt visum ligger på posten också! Fick en sån där lapp i posten idag att jag har ett paket att hämta ut blah blah! Ska hämta o kika first thing imorgon! Hoppas det är det, då känns så så nära! + att jag fått mina flygbiljetter också som jag skrev, wie! Ska också fixa mitt internationella körkorts grej, ska ta reda på mer info imorn om man måste boka tid för att ta sig en tripp till deras kontor eller om man bara kan strosa in. (?!)


Bilder från hemma i Jakan, klicka för större version.
 
 

Imorn kväll ska jag och min syster ta lite bilder hos en fotograf, inget fancy, men roligt! Pappa ville ha dem att sätta upp, gulligt!

Hade!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skickade bara in det där formuläret, kopia på körkort och samma bild jag använde till visumet till motormännen, vet iof inte om det funkade haha, men borde få hem något i lådan snart :) men du tänkte gå dit istället?

2011-10-05 @ 09:56:28
URL: http://jennypaaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0