Känsloflow

Under en lång tid nu har mina dagar vart på rutin, jobb hit ledig dit och sen samma visa igen. Men nu gör jag något helt annat, jag kommer förändra min vardag något drastiskt! Jag kommer vara modig! Flytta till ett helt nytt land, inte känna någon, bo med en familj jag egentligen inte känner, prata ett språk som inte är mitt modersmål, ta körkort i USA, plugga collage, träffa nya vänner. Mitt äventyr är nu! Nu finns de bara småsaker kvar att göra, inget stort för jag är typ klar med allt. Men kopiera papper, backup papper på viktiga papper, packa och ringa och bekräfta till flygbolaget. Men om en vecka, ligger jag hemma och är nervös o försöker sova, för att imorgon om en vecka, åker jag. Herregud! Älskar er alla fina familj och vänner, tack för att ni stöttar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0