Kaos i rummet!

Idag fick jag spunk och började riva ut hela garderoben och som resultat låg det mesta på golvet! Skulle ta en bild och visa, men de var lite pinsamt över hur mycket saker man har som man ALDRIG använder. Nu ligger de mesta i en svart sopsäck, fast är inte klar ännu, finns mkt plagg jag står o velar mellan... behålla eller ej? Har på mig av dom velplaggen just nu... känner in den ifall den är nått att ha, haha. Som tur kommer min finaste vän Lina och hjälper mig efter hennes jobb. Blir pjamasparty som förr i tiden, fast nu istället för att leka med gossedjur och bellewille blir de troligen prat och dricka te! Barndomsvänner <3.

Otålig som jag är har jag dessutom öppnat resväskan och börjat packa!!! Inget stort, bara några få träningskläder som jag tar med. (Måste ju ha med mig några) Dessutom lagt ner sovkläder i kabinväskan till NYC, jag måste ju sova i något mena jag... haha. Ja, som sagt, otålig som jag är har jag smått börja packa, si sådär 2 veckor innan avresa. haha, knäppo. Jag har även slängt ner massa saker i tvätten som ska tvättas som jag vill ha med mig, saker som alltså kommer vara off limits fram tills jag åker! (Man orkar ju inte tvätta flera gånger). De är mest basplagg, men men.

Bilden nedan visar mitt klädrack, jag har försök orginisera lite!! På vänster sida av de tomma galgerna är saker jag INTE ska ha med mig, och på höger sida saker jag funderar på att ta med mig. Haha, får se hur slutresultatet blir... tkr dock att de är för mkt kläder, men vill ha med mig dem!!!! Har köpt sånna där platspåsar man kan "suga ut luften ur" för att platta ihop kläder mer.... hoppas de hjälper och inte gör kläderna supertunga! Ska göra ett experiment med det sen, haha.



Ha de finast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0