Ny & fin i håret

Gud vad skönt det är att fixa håret! Färgat utväxten så nu ser jag ut som en människa när jag kommer till USA. Försöker få in allt nu den sista veckan så att jag är totalt redo! Ska börja packa lite mer imorgon också, skrivit en packlista! Lägger ut den sen när jag har packat klart så att jag kan tipsa andra Au pairer! Så nervös över att jag ska få övervikt pga att man måste packa ner en vinterkappa etc, jag ska ju till Minnesota där de är kallare vintrar än i sverige! Min värdmamma varna om 2 veckor i Januari som brukar vara så kallt som heliga 35 minus grader! Halleluja! Men som sagt, då får man hitta på massa mysiga innesaker under vintern, pyssla,baka och varmchoklad! Men de blir ju också definitivt pulka och sådant också, ser fram emot det faktiskt! Vintern var min absoluta favorit årstid som barn, nu är det höst men vinterlekar är något man fortfarande värdesätter.



Denna bild är från 2 vintrar sedan när jag träffade mina största idoler, Paramore! Denna bild är på mig och finaste gitarristen Taylor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0