Shopping

Åh de är så jobbigt när det är så mkt man vill köpa fast man verkligen inte har några pengar!!!!! Har handlat lite Halloween saker idag med Lovisa och Kalle i staden Stockholm men that's it! Fixat lite med presenter till min värdfamilj, är så gott som klar nu, till och med slagit in några stycken! YAY! Var med mamma idag också och handlade en 2 resväskor, en lite större och en mindre kabinväska. Hoppas allt stämmer med strl ect, tkr min väska är lite liten.... men de får funka.. ska försöka o packa extremt lite. Emelie, den nuvarande Au pairen har lovat att gå och shoppa med mig när jag kommer! (hoppas jag har lite pengar då, smile)


Om ni inte fattade de, så kan ni klicka för större bild. :)
 


SNART ÄR JAG DÄR, I MINNESOTA, I ETT ÅR!! HERREGUD!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0