Stupid Swedes

.... stupid swedes ar nagat jag och Emelie gatt runt o sagt hela dagen! haha.

Sa svart att lagga upp bilder nu, men ska gora det sen, lovar
! Men idag har vart rolig, massa lektioner och snart ska jag och nagra stycken ga och utforska Oakdale, dar skolan ligger. Finns typ ingenting har forutom ett stort campus! Fanns tydligen nan mataffar, men vi gar typ bara dit for att ga nanstans, haha. Benjamin och Josefin ar antligen har for deras flyg var forsenat! .

En jattasot tysk tjej fragade mig idag: I must ask, cuz' you speak so good english.. do they speak english in sweden?? HAHA, massa kramar till henne! Vi gorde ocksa lite pyssel idag, jag gjorde ett "asfin" svensk alg.. alltsa MOOSE! Har tagit bilder pa masterverket som ni far se sen nar jag kan lagga upp bilder!

Min hostfamilj har aven betalat for the NYC tour pa torsdag! Kan knappt fatta hur snalla dom ar!

Hoppas alla har de toppen i Sverige, har i Amerika ar allt bra!
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Ååå va glad jag blir att du har de grymt vännen!! :) Och jag vill ha bildbevis på den episka älgen!! :)

<3

2011-10-26 @ 15:39:07
Postat av: Mami

Skönt att du har det bra!!

Jaa, bilder tack :)

2011-10-26 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0