Effektiv tjej och mys med familjen!

Idag har jag vart mega effektiv! Bokat hälsoundersökning nästa fredag och tagit visumfoto på Expert på kungsgatan! Gick jättesmidigt! Häsloundersökningen kommer gå på 1000:- och fotot gick på 199:-! Jag gjorde också klart mitt DS-160 formulär, foto och allt och ska bara gå förbi jobbet imorn och låna deras skrivare så jag kan skriva ut det! (plus att skicka iväg mitt polisregister utdrag med fax). Sen är de bara att vänta på posten där jag ska få några papper från US kontoret i Boston, sen kan jag boka möte med ambassaden! SÅ MYCKET ATT GÖRA! Men det är så kul när man känner att man har lite kontroll över situationen i alla fall! Jag ringde också skatteverket och tog ut det där 120 alla relationer, detta gällde en månad så jag hoppas att jag får en tid på ambassaden innan dess!

Ikväll har jag haft en fin kväll med familjen. Druckit champange och firat att jag fått en så bra familj! Smile! Hela familjen början känna av att snart åker lilla jag iväg, blandade känslor de vill säga, men alla är så glada för min skull och jag med! Så extremt glad! Nu kollar vi på en dålig amerikans komedi, cheerleading och allt! (Jag älskar sånna filmer, don't judge me)

Hoppas alla har fina dagar!
Cheers/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0