En stilla höstkväll

Idag har jag tagit en lååång sovmorgon och sen sprungit på stan i några timmar. Hittat lite mer presenter till min värdfamilj. Shh, hoppas dom inte ser detta + bilden nedan. Börjar bli nöjd med mina inköp, snart känner jag mig nog dessutom klar, haha. Nu sitter jag och dricker te och kollar på någon film jag inte konceterat mig på alls, men det är mysigt. Hela hösten är mysig!

Min absoluta favorit årstid!
  

Imorgon blir det jobb igen fram tills tisdag, sen är jag ledig 3 dagar! Då blir det ambassaden, sen barnvakt och sen kommer troligen en vän hem från skolan över helgen! Det skulle vara awesome! Men först denna helg då de är Glee 3D med Vicky på söndag, WOO! Är även extremt roligt att sitta och planera en "hejdå"fest till mig, hoppas hoppas de blir som vi planerat!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0