Presenter till värdfamiljen

Nu kommer ju ännu en sak man ska ta sin kreativitet på prov, presenter till värdfamiljen! Inte det lättaste kan jag meddela när familjen dessutom haft 2 svenska Au pairer innan, som då också gett presenter som ska vara "typiskt" svenska. SVÅRT! Hoppas inte min värdfamilj använder google translate på denna blogg om dom hittat den för då avslöjas kanske deras presenter! ;) Men jag har hittills köpt Ronja Rövardotter och Bröderna lejonhjärta böckerna på engelska. (2 av mina favoriter när jag var liten, dom är väl inte för läskiga för en 7 åring och 9 åring?) och en samlingsskiva med disney låtar på svenska! Samt min systers pojkväns band, Musikkollektivets första skiva och sen funderar jag starkt på att ta med Peter Jöbacks julskiva. (Kan ju vara kul att höra jullåtar på svenska tänkte jag) Sen funderade jag också på att köpa Mamma mia filmen. (Hoppas dom inte redan sett den, ska nog fråga lite smidigt) Ska också åka förbi Skansens shop och titta om jag hittar nått fint "svenskt" (Älg?) gossedjur till lilltjejen som ÄLSKAR gossedjur.

Men nu måste jag byta om och kila ut o jobba några timmar! Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0