Spänning!

Hejhej, nu har de vart en massa mailkontakt efter vår skype-träff och dom har bestämt att dom vill ha mig som sin Au pair! Helt otroligt och jag är så himla glad!! Allt blir officiellt på tisdag, (deras tid) när dom ringer kontoret och berättar deras beslut. Hoppas inget drastiskt händer så att de inte blir så att de är mig dom vill ha, men jag tror inte det. Så jag kommer med nästan 100% säkerhet åka till Minnesota, Lino lakes i Oktober! I'm so excited! Men jag skriver mer detaljer när jag vet själv mer, om hur allt papperarbete ska gå till nu. (ringer kontoret när jag fått mailet från USA kontoret).

Även pratat med familjens 2 tidigare Au pairer och dom är verkligen jättesnälla och hjälpsamma, känner mig verkligen jättetrygg med alla deras lovord i ryggsäcken. Den första Au pairen har till och med vart där och hälsat på familjen och den nuvarande Au pairen för hon saknade dem så mycket! Tror verkligen denna familj kommer passa mig perfekt!

Nu ska jag försöka tagga ner och låta de smälta lite och vänta på mailet så att de kan bli bokat på riktigt! Då får ni också veta avresedatum antagligen, men troligen blir de att jag är i NYC på skolan den 24 Oktober och hos familjen den 28! Jag reser med orginisationen Cultural Care också om någon undrade och var intresserade att söka som Au pair själva!


Måste börja spåna nu på Halloween outfit kanske!
Godnatt och sov gott! / Ida

Kommentarer
Postat av: Passad

Åh så roligt!! :D Grattis! :)



Kommer du överlappa med den nuvarande au pairen? :)

2011-09-06 @ 06:19:35
Postat av: Ida

TACK! :D Japp de kommer jag! Jätteskönt!

2011-09-06 @ 21:42:35
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0