Stress & Strul

Så jobbigt när inte saker går som jag vill!! Var på hälsoundersökningen imorse och de kändes ju verkligen INTE som dom visste vad dom gjort, jag menar, borde inte dom gjort detta förut??? Jag fick till och med ringa Cultural Care och fråga om vaccinationer ect ect. Jobbigt att han verkade så "lost" och inte riktigt där i stunden, kändes som läkaren tänkte på annat under tiden. För när han beställde proverna dom skulle ta på mig visade de sig att jag skulle ha behövt "fasta" i minst 10 timmar innan att göra dom proven! (Ska jag verkligen behöva ta sånna prov, inte hört nått från CC att man ska behöva göra de!) Så jag måste gå tillbaka dit på måndag morgon och ta dessa prover som jag inte fått äta innan, och SEN tillbaka på onsadag för att få mina papper. Helt sjukt tkr jag! PLUS att han ville att jag skulle betala för de "återbesöket", hell no tänkte jag efter redan ha betalt 1000:- liksom!  Så jag pratade med sköterskan som sa att jag inte alls borde behöva göra det och att de borde ingå i själva undersökningen som är VÄLDIGT dyr dessutom. Så jag hoppas allt löser sig nu i alla fall och att jag får alla papper rätt på onsdag. Strul stul strul! DESSUTOM var de strul med mitt polisutdrag, suck! Ringde dem och frågade vart det var eftersom jag beställde de i söndags och de visade sig att de skickat ut det till FEL ADRESS. Så nu skickade dom om det på nytt. Hoppas jag har alla papper nästa vecka i alla fall så jag kan skicka in dem tillslut.


Detta var jag idag innan allt strul och stress!


Har dessutom hittat en till present idag till dom lite äldre barnen som spelar fotboll! Hittade 2 fotbollar med sverige motiv, lite roligt tycker jag! Dessutom fick jag hem Disneyskivan jag beställt! Tur att jag är ute i god tid med allt i alla fall. Betalade även programavgiften, alla försäkringar + au pair klubben idag. Pengarna bara flyger iväg, haha. Ikväll ska jag hem till min kusin och äta middag o mysa med hans barn! Hans fina Sofia och Emelie ska flyga till Berlin imorgon så de blir lite hejdåmys. Kul att dom får åka iväg med jobbet lite! Imorgon NATT kommer mamma och pappa hem från Turkiet också, ska hämta dom på Arlanda mitt i natten. Yay!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0