The new Harry Potter generation

Min kväll idag blev urmysig! Var hemma hos kusinen min och mös med barnen som är så söta! Vi såg Harry Potter tillsammans, deras första gång någonsin, efter att ha läst första boken förstås. (Ett måste att läsa boken först!) Kände mig som en stolt mamma när dom utbrister under Halloween scenen med all mat och stora hallen: Jag vill också gå på Hogwarts! Mitt hjärta blev så glatt! Haha, cheesy stuff! De är så otroligt att något som vart en sådan stor del av min barndom kan upplevas på nytt av en helt ny generation! Min generation, 90 talet, kallas ju The Harry Potter generation, efter som vi växte upp med Harry, bok för bok. (Stolt) De ville både självklart också hamna i Gryffindor och deras favorit karaktär var Harry! Delade också med mig till Ludwig, som också fyller år i December, något som gjorde mig glad när jag var mindre! Det var att vårt stjärntecken, Skytten, är samma figur som kentaurerna som räddar Harry i skogen. Det var häftigt. Smile!



Värmde till i hjärtat också när jag blev tillfrågad att vara barnvakt imorgon igen av söta Ludwig, men det blir en annan dag, jobbar ju tyvärr. Men imorn blir det en kaffe med Vicky efter jobbet och fira att vi har GLEE biljetterna i handen! Helt sjukt att vi faktiskt SKA få se 3D filmen! Wie. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0