1 April

Igår var de lurardagen då och jag och CC kände oss kreativa. CC målade en blåtira på mig med hjälp av mascara och ögonskugga och vi hittade på en sjuk historia och nu skulle vi lura Jennica. När vi möttes upp på bion, vi såg Mirror Mirror, så blev hon ju jätterädd och fråga vad som hänt!!! Jag är ganska stolt över mig själv att jag lyckades hålla masken och dra denna histora, stackarn svalde allt! Efter bion gick jag fram och sa: April April. Detta var tydligen de bästa Aprilskämtet som hänt henne, HAHA!

Tidigare på dagen var vi på Maplewood mall och hängde. Köpte av vanlig svart tshirt och lite bodylotions på Victoria Secret. Åh jag älskar dem verkligen. Om de är något jag kommer sakna är de alla krämer därifrån. Kommer be min värdfamilj skicka hem till svea varannan månad tror jag, haha. 



I helgen hade vi ju också besök från Chicago, då hade vi en hemlagad middag, riktigt gott!








Ni kommer ihåg att jag berättade om Egg hunting? Här är lite bilder på det också:





Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0