Glad påsk

Är ledig idag och de är så himla skönt! Sov lääänge och pratade med finaste frugan genom VIBER imorse, välbehövt!  Steg upp tillslut och langa in en tvättmaskin och åt frukost. Fixade mig och bestämde tid med Oskar, för vi ska nämligen åka och se The hunger games idag.. igen. Haha ja, vi är normala, men den är ju SÅ bra och vi måste ju helt klart se den tillsammans. Sitter här nu och är klarfixad och pumpar lite musik, ska snart åka och tanka och sedan ta mig dit. 

Första helgen i MN träffade jag Oskar, vi bestämde oss för att bli bästisar direkt. ;) Time flies.


Ikväll ska min värdfamilj hem till min vmammas syrra på nån: dark easter egg hunt, får se om jag följer med eller bara åker till CC som har huset ledigt. Lär kanske bli att vi fixar tjejmiddag där eller nått sånt, blir en mysig fredag helt enkelt. 

Och ja, glad påsk alla där hemma, saknar er!

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0