Happy bday Jennica!

Igår fyllde fina Jennica hela 20 år och vi var bortbjudna på middag hos dem! Vi åt på en jättegod kinesik resturang som jag verkligen vill tillbaka till, hihi. Jennica fick ett jättefräckt lipgloss som man kunde "tända" och hade spegel på av sin värdfamilj och ett presentkort på Hollister. Av oss fick hon en kartong med en vattenflaska, haha. De ska bli en överaskning på lördag vad vi gör med henne, så då får ni också veta vad det är. (Vet ju att Jennan läser här ibland, vill inte spoila, haha)







Idag har jag vart ledig, så tog en promenad och handlade ägg. Jake fyller år imorgon och bad mig att göra svenska pannkakor till han till frukost, så visst gjorde jag det till honom. Annars skypade jag med min syster och Carl och bara degade i soffan tills Jake kom hem. Då hämtade vi Maddie hos sin farmor och sen jobbade jag tills nio ikväll. Jag och barnen gick och köpte glass med CC, det blev en trevlig kväll tillslut. 

Idag bokade jag och CC också biljetter till en Jason Mraz konsert i september, ska bli SÅ kul. Älskar honom!! Träffade han efter sin konsert i sthlm 2007!



Cheers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha det bra i USA?!



Hur gamla är barnen du tar hand om?

Hur gamla är barnen som dina vänner tar hand om? CC, som du nämner ganska ofta, hur gamla är hennes värdbarn? Andra vänners värdbarn?

Träffas du och dina vänner tillsammans med värdbarnen ofta och hittar på något tillsammans?



Hur lätt/svårt var det att få vänner i USA?



2012-04-21 @ 14:10:22
Postat av: Ida

Allt om min värdfamilj och värdbarn kan du hitta under katogerin "upplysta kommentarer", där hittar du mkt annat också. Fråga igen om du inte finner svaret där.:) CC's värdbarn är 7,10 och 12. Jennicas värdbarn är 3 och 5. Ja jag brukar ha playdates med dessa vänner. :)

2012-04-21 @ 18:19:49
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0