May the odds be ever in your favor

Filmen vad lika bra som sist, och ja.. jag grät igen... går inte att undvika. Nu sitter man här ännu en gång efter en underbar dag och lyssnar på Maroon 5! Efter bion gick vi en sväng på roseville mall och shoppa till Oscar och åkte sedan vidare hem till CC. Vi åkte därifrån alla och köpte saker till en riktigt festmiddag! Oscar var mästerkock och jag hjälpte till så mycket jag kunde utan att förstöra, hihi. Vi hade riktigt kul och bara fjanta oss hela kvällen. Nostalgitrippar blev de med 90tals musik!









hemmagjord glass!


Jag ska nog köpa en sån här keps... just sayin'


Jennica försökte förklara finska.... sjukt med finska asso


Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0