Pyssel

Idag har barnen vart lediga, Maddie åkte till sin dagmamma så det var bara jag och de äldre barnen. + CC då, hennes barn var borta i deras familjs stuga. Vi spelade WII, gjorde egna bokmärken och armband på morgonen. Sen skjussade jag Sam till pappan och de åkte vidare på baseballmatch och Jake lekte med sin kompis resten av hela dagen. Så jag och CC drack kaffe och chillade, riktigt bra dag faktiskt, roligt att pyssla. På kvällen skulle vi spelat lazertag, men vi var trötta och ville spara pengar. Men min vmosters man tipsa om ett bra ställe vi kan spela paintball på, JHSAJGDKJ SÅ kul! LÄNGTAR! :D Även väldigt roligt att min bästa vän funderar på att göra en tatuering, och vi kanske ska göra den tillsammans när jag kommer hem till våran 21års dag, så fint! 



Sams;


Mina;


CC's äckligt bra;


Cheers

Kommentarer
Postat av: maja

har läst igenom typ alla inlägg från de första tre månaderna nu och känner ba: JA! jag vill också! Har varit lite smått tveksam men jag vill jag med känner jag nu! Collegefester och american life style med familj och vänner. Världens pepp nu alltså, tack för det!



Ha det gött!

2012-04-12 @ 02:49:54
Postat av: Ida

Tack för denna kommentar, så roligt att höra! Det är därför jag har bloggen, för att inspirera andra!

2012-04-12 @ 07:07:14
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0