Vardag

Idag har jag och Maddie vart och simmat och CC var med, Maddie gjorde riktigt bra ifrån sig på simskolan. Annars då? Vi blåser inte bort längre, det har lugnat ned sig för tillfället och sånt där. Annars har dagen flytit på bra, fick åka med Maddie och CC för att köpa pizza eftersom min värdpappa är bortrest och min vmamma jobbar sent. Fick lite prat gjort med Lovisa och sen lite skype, var riktigt mys. Så roligt att prata om våra framtidsplaner när dom helt plötsligt verkar dra mot samma håll!!! Nu ska jag iväg för att dricka kaffe med Jennica och CC, vi behöver alla komma ut ur husen lite. Imorgon fyller Jennica år, så mys, vi ska ut och äta middag med hennes värdfamilj!!! Sen på Fredag är det Jakes födelsedag, massa att fira nu! 



Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0