Busy

Batman igår var verkligen asbra, satt på spänn hela tiden.. var grym som fan, asball! Förväntningarna mättes verkligen upp! 

Idag kommer min familjs första Au pair på besök, det kommer bli roligt men också lite speciellt! Man vet ju att en familjs första Au pair alltid kommer ha ett speciellt band med dem så de kommer bli intressant att se hur de blir när de är två av oss tillsammas, kommer säkert bli askul! Min värdmamma sa att hon skulle köpa The hunger games filmen och att vi troligen skulle kunna kolla på den ikväll och bara chilla tillsammans... över 3 timmars extra material, woo! Jag är på liksom. 

Familjen är nu ute och shoppar saker eftersom vi då får besök och sen blir de kalas för Maddie imorn som fyllde 3 i veckan, stor tjej!  De blir mycket framöver eftersom både CC och min familjs tidigare Au pairer kommer på besök (de var vänner som jag och CC) plus att CC vän från Sverige anländer imorn också. Malin och Karolina stannar i två veckor, CC vän 1 vecka av dessa två och sen kommer Carl igen. Busy but fun weeks! 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0